Det største disponible sortiment i Europa!
Gratis forsendelse og returnering  
30 dages returret  
vise alle resultater
0
Indkøbskurv
 
Indkøbskurven er tom.
0
0
filter
Briller
Sportsbriller
 
 
 

Produktgruppe

Hovedbredde

  • Smal
    Smal1
  • Normal
    Normal284
  • Bred
    Bred110

Størrelse

Kender du ikke din brillestørrelse endnu?
Find den rigtige størrelse

funktioner

Steltype

Stelfarve

  • Mørk (3)

Glassenes farve

              

Pris i DKK

  • 350 – 800 (1)
  • 799 – 1.200 (107)
  • 1.199 – 2.500 (317)
  •  
filter
filter
filter
 
425
 
 
 

Sorteret efter

  • sorter efter billigste først
  • dyreste først
  • order by salesrank
  • Sorter efter nyeste først
filter
 
 
1/9
1/9
2 3 4
7 8 9

Michael Kors solbriller

At rejse på ferie og komme tilbage

Den tyske rapper Estikay udtrykker i sangen “Fri”:

“Jeg spreder mine vinger ud og flyver væk
hvem ved om jeg kommer tilbage
se, alt hvad der er tilovers, er denne sang
Digga, jeg vil ud i verden, der er så meget at se
og der er mange andre der har det som mig, de fornemmer det blot ej, men
jeg skal ud, begiver mig på vej - der er ingen vej tilbage
med retning mod målet, bror, selv hvis det blot er et lille stykke!”

Dette lille stykke kan få perfekt ledsagelse af Michael Kors solbriller, eftersom dette pragtstykke er de perfekte accessoires, når man som Ikaros kommer for tæt på solen. Dette gælder ligeledes på stranden på Tahiti, Zanzibar, eller Venice Beach i Los Angeles. Selv hvis du klatrer rundt i bjergene omkring Gstaad, om du nærmer dig klipperne på kysten i Algarve eller trænger dig igennem bazaren i Marrakech, drikker lækre cocktails med små parasoller under palmerne, mens du surfer på Curaçao eller ligger i hængekøjen på Fiji og bare nyder livet som det er: modellerne fra Michael Kors’ solbrille kollektion tager sig godt ud hvorend de er… og dette er ikke kun mens du er på ferie.


Michael_Kors/Michael-Kors-Solbriller-Damer_1271x793.jpg


Historie

Det tidspunkt hvorpå Michael Kors endegyldigt besluttede sig for at tjene sine penge som modedesigner er, set i retrospektiv, svært at rekonstruere. Måske skete det da Dawn Mello, den daværende fashion director hos Bergedorf Goodman, aflagde et besøg i New Yorker butikken Lothar’s i 57th Street, hvor modekongen var ansat som sælger, butiksvinduesdekoratør og in-house designer. Ved første blik spottede hun talentet som slumrede rundt blandt drops-outs fra Fashion Institute of Technolgy (FIT) og forklarede ham, at hun med glæde ville kaste et blik på hans kollektion hvis hans skulle beslutte sig for at gå ind i modeverdenen på egen hånd.

Måske skete det også i det øjeblik da designeren i 1981 grundlagde Michael Kors Brand der i dag er milliarder værd, eller da han som 12-årig åbnede sin første Boutique i stueetagen i sine forældres hus. Der findes dog også den mulighed at den bevidste beslutning om at gøre sig et navn i den hårde modeverden, allerede tidligere antog en form i hans hoved som de skitser han tegnede, så snart han fik en blyant i hånden.

Modeskaberen der blev født i 1959 i Merrick, Long Island og hvis borgerlige navn er Karl Anderson Jr., elskede allerede i en tidlig alder at tage med sin mor ud og købe ind. Dog ikke i legetøjsbutikken som det ellers er normen, men i boutiques. “Jeg var som enebarn omgivet af meget stærke kvinder. De var alle besatte af mode og havde alle deres egen stil. Min mors meninger var forskellige fra min bedstemors, ligesom mine tanter alle havde deres egen smag. Men også mændene i familien havde indflydelse på mig. Min bedstefar var i tekstilbranchen, min onkel i modebranchen. Kun min far havde intet at gøre med denne verden. Han ledede en tankstation, derfor var han på en måde udenfor. Jeg lærte allerede som lille af min familie, at mode ikke kun er ligegyldigt tidsfordriv, men at det også kan tjene til føden”, forklarede han i et interview med den tyske avis Die Welt.

Boutique

Nysgerrigheden kom til at definere hans lidenskab. Han iagttog hele tiden mennesker i deres omverden. Analyserede grundigt og overvejede altid hvordan deres fremtoning kunne forbedres … og altid med finansielle og monetære bagtanker. “Jeg fremstillede lædertasker, smykker af kobber, samt batikfarvede ting. Og samtidig handlede det om forretning. Når jeg hørte efter min familie var det ofte sådan. Når for eksempel min onkel omtalte en kollektion han havde noget med at gøre og kommenterede, at den ene eller den anden frakke ville komme til at sælge fantastisk. Herigennem lærte jeg tidligt at det er ophidsende at lave et udkast til noget, fremstille det og så se, at der er nogen der ikke blot køber det, men anvender det i deres hverdag. Og på den måde handlede det fra starten af om at skabe noget med det mål, at få det solgt.”

Og at sælge, det gjorde han, da han fra 1999 til 2003 som creative director hos Céline sad med ansvaret. På nogle områder, måske som ingen andre og gjorde det altså utroligt godt. Et verdensomspændende imperium, hvis navn ikke længere er til at tænke væk fra klodens modemetropoler og som har det kærlige kaldenavn Michael, Mr. Moneybag og tre-millioner-dollar-taske-manden og som i 2014 ifølge Time Magazine ikke blot hørte under planetens 100 mest indflydelsesrige mænd, men i løbet af et år brød igennem til milliardær-listen som er manifesteret af Forbes Magazine.

Kendetegnende for kongeriget er de verdensberømte Michael Kors håndtasker, smykkekollektionen eller kreationerne til mænd og kvinder, som har demokratiseret modemærket. Men også mandens succeshistorie, der siden hans barndom stadig har fået mere farve, da det efter hans egen mening har et “glamourøst og dynamisk” udseende, som solbrilleindustrien ellers ikke besidder.

I dag hører Michael Kors Eyewear med MK-guldlogoet ved siden af Ray-Ban, Oakley, Gucci og Prada til de mest succesfulde designermærker på brillemarkedet. Hertil vil Kors og hans firma, hvis rammer der produceres af Luxoticca, altid forblive tro mod hinanden. Fashion-feinschmeckeren kender nemlig sine styrker der grunder mindre i den intellektuelle mode, men langt mere i en genkendelig og behagelig mode, der besidder en intuitiv tiltrækningskraft uden at forsømme sine krav til luksus. Navnet Kors er indbegrebet af sportslig elegance, i amerikansk forstand. I stedet for gennemgående at lægge sig under for vægten af aktuelle trends, stoler New Yorker designeren med sit team på en tidsløs chic, der samtidig udstråler elegance og simplicitet.

Og med denne valuta er modekæmpen på mange måder gået den rette vej, hvilket også kan forklare den overflod af kopier der har svømmet på markedet i årevis. Alligevel gælder det fortsat: ofte kopieret, endnu oftere mislykkedes sådan, at ingen Michael Kors solbrille imitat indtil videre har kunnet forfalske mærkets unikke og uovertrufne stil.

Trods millioner af forsøg lykkedes det dog ikke, eftersom en virkelig forfalskningsindustri har bygget sig op omkring mærkets myte. For at være sikker på, at du har en original Michael Kors mellem hænderne eller siddende på næsen, er der et par ting du bør tage i agt: for det første Michael Kors solbrillernes pris, hvilken altid bør være en første indikator. Dertil befinder det chikke stel sig efter købet i et Michael Kors solbrille etui sammen med en Michael Kors brilleklud. Også det indgraverede serienummer på yderkanten af den venstre stang bør være ligeså afkradsning-resistent som “Michael Kors” og CE, hvilket grundet strenge EU-regler står skrevet på indersiden af den højre stang. Også det guldfarvede Michael Kors logo hvilket går igen på flere modeller bør man ikke kunne kradse væk eller på nogen måde (f.eks. i afstanden mellem bogstaverne) virke uoverensstemmende. Et videre kendetegn er firmanavnet (Michael Kors) på brilleglassets øvre venstre kant. Du bør holde fingrene langt væk fra solbriller, hvor Michael Kors solbrille tilbehøret eller brillen selv er påtrykt med stavemåden Micael Kors eller Michael Kohrs, ellers løber du faren, at tage en fake Michael Kors solbrille på.

Michael Kors solbrillen - et stykke hverdag til stars og stjerner

Også kendte ansigter som skuespillerinderne Gwyneth Paltrow, Angelina Jolie, Kate Beckinsale, Jennifer Aniston og Emma Stone tjener i deres fritid som lærreder til Michael Kors solbrille designs. Også deres kollegaer Jamie Foxx, Brad Pitt, Michael Douglas og Robert Downey Jr. er blevet set på strande rundt omkring med modeller af Michael Kors solbrille kollektion 2015, Michael Kors solbrille kollektion 2016 og Michael Kors solbrille kollektion 2017. Også Michael Kors solbrille kollektion 2018 vil igen komme til at fortrylle soltilbedere herunder sangerinderne Nicole Scherzinger, Lana Del Rey, Demi Lovato, Rita Ora, Taylor Swift og Miley Cyrus. Også modeller som Nina Agdal, Kate Upton, Lais Ribeiro, Karlie Kloss og Bella Hadid er fans af amerikanerens sportslige solbrillelinje.

Michael Kors solbrille modeller - luksus til hverdagen

Michael Kors Chelsea (MK5004) er en pilotbrille der ikke kender nogen grænser, men derimod skubber til dem. Den sportslige stil kreerer takket være de farveglade glaskombinationer et feminint look, der giver ethvert outfit en cool elegance.

De efter ønske glas- og spejlbare Michael Kors Vivianna (MK1012) er ikke efterfølgeren til den populære Michael Kors solbrillen Vivian, men derimod et yderligere alternativ i typisk Michael Kors solbrille pilotstil og bestikker med sin skingre farvekombination (rosa og guld), den filigrane linjeføring og den ædle metalramme.

Unisex-solbrillen Michael Kors Kendall (MK5016) i den populære Michael Kors solbrille Aviator Style lægger fundamentet for de runde Michael Kors Kendall II (MK5017), der i Michael Kors’ solbrille oversigt uden hvis og men, hører til de absolutte topsælgere i sortimentet.

Med helrammefatningen Michael Kors Evy (MK1023) , der ikke er til at forveksle med Michael Kors solbrillen Eve har designeren sluppet et ægte mesterværk ud i verden. Om i sort, sølv eller den efterspurgte rosé guld tone, passer brillen i square-format til enhver kvinde der bærer den uden at det virker opsat eller malplaceret.

Mens solbrilleelskere under tiden må undvære Michael Kors solbrillen Rachel og Michael Kors solbrillen Emma, nyder Adrianna I (MK1010), Adrianna II (MK2024) og Adrianna III (MK2023) til stadighed deres uovertruffne popularitet.

Præcis ligesom at du med Michael Kors solbrillen Tilda og Michael Kors solbrillen Tessa i princippet ikke kan gå forkert i byen, gælder det samme for Michael Kors solbrillen Ida (MK1019) , Michael Kors Willa I (MK2015B) og Michael Kors Solbriller Ila (MK2056).

En hel del af modellerne fra den amerikanske brillesværvægter spreder en snært af sommerfeeling. Michael Kors solbrillen Tabitha III (MK6027), Michael Kors Tahiti (MK6007) eller Michael Kors solbrillen Zanzibar (MK5001) såvel som Michael Kors solbrillen Fiji (MK1003) og Michael Kors Playa Norte (MK5006) er kun få af de eksempler som i bogstavelig forstand tilbyder en Sweet Escape (MK1017).

Også Michael Kors Gstaad (MK2009) efterlader kvindelige vandrere med glædeshop i tankerne om de schweiziske bjergområder. Frem for alt kantede ansigtsformer træder i kraft med det elegante cat-eye-stel.

Når det kommer til katteøjne ved Kors-designerne godt hvad de snakker om. En hel række af modellerne er dedikeret til den klassiske stil. Michael Kors Audrina I (MK1013), Michael Kors Abela II (MK6039) og Michael Kors Divya (MK2040).


Michael_Kors/Michael-Kors-Solbriller-Herrer_1271x793.jpg


Solbriller fra Michael Kors - aldrig undervejs uden stil

Michael Kors Holdings Limited udgør et mindre kunstværk ligesom Michael Kors Cornelia (MK2039), der ikke lader sig skræmme af aktuelle trends (Michael Kors Spring Blossoms MK2038), men derimod - hvis overhovedet - flyder sammen med oprindelige designs (Michael Kors Jan MK2045). Hermed stopper Michael Kors ikke op for nogen. Klassiske rammer kombineres med farvede og ukonventionelle farvemønstre (Michael Kors Lon MK1021), mens usædvanlige modeller (Michael Kors Suz MK2055) får en spartansk kulør. Kors er og bliver tro mod sin linje og står som synonym for “sportslig elegance” (Michael Kors Paphos MK5005hvormed enhver kan identificere sig. Herfor taler den kendte, næsten instinktive udstråling, som solbrillefatningens bærere i en perfekt mikstur af tidsløs chic (Michael Kors Mitzi I MK6035), ekstravagance (Michael Kors Mitzi III MK6036) og enkelthed (Michael Kors Hvar MK5007) formidler.

Mode-brøler - umuligt med en solbrille fra Michael Kors

Du ønsker et understatement (Michael Kors Rania I MK2025) eller skinger og opsigt med Michael Kors Ina MK1020? Så er du på den rigtige adresse. Michael Kors tilbyder nemlig begge dele. Men modellen Michael Kors Lai (MK1024) eller Michael Kors Cartagena (MK2059) holder firmaet sig til tidens trends uden at glemme sine rødder og derfor lader mærket sig aldrig trænge op i en krog. Mangfoldighed er kendetegnenede for modeskaberen uden nogensinde at virke genert (Michael Kors Lon MK1021) eller overdreven (Michael Kors Sandestin MK6016).

Hvilken brille passer til mig?

Når du leder efter den rigtige solbrille, bør du tage et kig i vores onlineshop. Vi har Michael Kors solbriller billigt på tilbud. Over længere tid har følgende modeller bevist sig: Michael Kors solbrillen i blå (Michael Kors Barbados MK2072), Michael Kors solbrillen i brun (Michael Kors Bora Bora MK2074), Michael Kors solbrillen i rosa (Michael Kors Sydney MK1037), Michael Kors solbrillen i orange (Michael Kors Bia MK2053), Michael Kors solbrillen i grøn (Michael Kors Savannah MK1033) eller den klassiske variant Michael Kors solbrillen i sort (Michael Kors Destin MK2067) såvel som Michael Kors solbrillen i grå (Michael Kors Sue MK2051).

Solbrillen i sommerfugleform (Michael Kors Sanibel MK2068) eller square-fatning i helramme-designet (Michael Kors Polynesia MK2013) og den moderne farvelægning som f.eks. Michael Kors solbrillen i flerfarvet (Michael Kors Island Tropics MK2034) understreger enhver selvbevidst kvindes looks. For at finde den rigtige Michael Kors, tilbydes et online prøverum hvor du, efter at have uploadet dit portræt, med det samme kan tage modellen på.

At købe Michael Kors solbriller online

Livet er måske ingen dans på skyer, derimod er det med søgefunktionen i vores onlineshop gjort endnu lettere at finde de passende Michael Kors solbriller online. Indstil søgemaskinen som du ønsker det, alt efter form, farve, materiale eller en af de mange andre diverse filteroptioner. Hvis du endnu ikke er sikker, har vores "Master of Glasses“ og vores bloggere et par gode tips til hvordan kunsten at købe briller ikke forekommer som atomfysik. Hvem der dog på stedet og øje til øje - på ingen måde ment i bibelsk forstand - vil lade sig rådgive, er hjertligt velkommen i en af vores to butikker i Hamborg i AEZ eller på Ottenser Hauptstraße.

Er valget taget understøtter den digitale optiker dig med udvalget af Michael Kors briller med styrke og naturligvis med søgningen efter det rigtige glas so f.eks. Michael Kors solbriller med blåt glas (Michael Kors Lex MK2046). Alt efter ønske kan vi polarisere Michael Kors solbriller (Michael Kors Banff MK2066, Michael Kors Lisbon MK2062), forspejlede Michael Kors solbriller (Michael Kors La Jolla MK1026, Michael Kors Cabo MK1027, Michael Kors Austin MK1031) eller tilbyde Michael Kors solbriller med glas (Michael Kors Abi MK2052). Om du beslutter dig for en Michael Kors solbrille transparent (Michael Kors Melbourne MK1038), en Michael Kors solbrille guld (Michael Kors August MK1018, Michael Kors Havana MK1025), en Michael Kors solbrille rose guld (Michael Kors Grayton MK1030) eller en Michael Kors solbrille i sølv (Michael Kors Charleston MK1029), er kun afhængigt af dine præferencer. Når du har fundet din ynglingsmodel kan du bestille dine Michael Kors solbriller billigt online og takket være forskellige betalingsmetoder blot bestille.

Vores service

Med standard- ellers ekspresforsendelse garanterer vi dig at den vare du har forelsket dig i ankommer hos dig sikkert og hurtigt. Selvfølgelig kan blot sende dine Michael Kors solbriller tilbage hvis du efter ankomsten ikke længere bryder dig om dem. Individuelt tilpassede briller med styrke kan ikke erstattes, med mindre at det drejer sig om en teknisk mangel. Ved yderligere spørgsmål kan du blit henvende til telefonisk til vores kunderservice på vores lokale telefonnummer eller direkte til vores personale i en af vores butikker i Hamborg. Eller på bedste Verona Pooth manér: “Der modtager De hjælp!”

Om os

Michael Kors er altid et godt valg … på alle livsområder. Vi har hverken Michael Kors solbrille reklame, giver ingen Michael Kors solbrille anmeldelser omkring kvaliteten vi er ene og alene en Michael Kors solbrille online shop eftersom briller der funkler, som kun de færreste stjerner på himlen, ikke har behov for nogen yderligere introduktion.

Hos Edel-Optics har vi ikke nogen kortsigtede rabataktioner og vi har heller ikke skrevet Michael Kors solbrille sale på plakaten, derimod er vores katalog, året rundt, fyldt med modeller til lave priser. Vi kigger grundigt med begge øjne på vores modebegejstrede kunder der ikke kun gør en god figur, men ønsker at afgive et rigtigt fashionstatement. Vores motto “SEE AND BE SEEN” kommer ikke intetsteds fra. Hos os får hver en kunde enestående kvalitet til en enestående pris.

Har du brug for hjælp?
Vores butik
 
Video Tutorials